ثبت نام   |     ورود به پنل   |     

  سامانه پیام کوتاه

سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار است که از طریق بستر وب و یک دستگاه هوشمند (کامپیوتر، موبایل یا تبلت) در دسترس خواهد بود. این سامانه، بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار، قابلیت ارسال و دریافت پیامک (sms) را دارد. امکانات متنوع این سامانه، جهت ارسال پیامک بسیار کاربردی و موردنیاز کسب و کارهای مختلف می‌باشد.

ادامه مطلب

  ارسال پیامک تبلیغاتی

ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌های درآمدزایی و برقراری ارتباط با مشتریان در کسب و کارهای مختلف محسوب می‌گردد. پیامک تبلیغاتی می‌تواند از طریق بانک شماره موبایل‌های موجود بر روی سامانه پیام کوتاه ارسال شود. طی چند سال اخیر، ارسال پیامک تبلیغاتی، روش بازاریابی بسیار مؤثرتر وکارآمدتری نسبت به سایر روشهای تبلیغاتی بوده است.

ادامه مطلب

  نمایندگی سامانه پیام کوتاه

نمایندگی پنل همراه با سایت اطلاع رسانی سامانه پیام کوتاه قابلیتی است که برای متقاضیان حقیقی و حقوقی درنظر گرفته شده است. افراد و شرکت‌هایی که تمایل به فروش پنل ارسال و دریافت پیامک با نام تجاری اختصاصی و براساس سیاست فروش خود را دارند، می‌توانند این بسته را با شرایط بسیار عالی از شرکت سیباپنل تهیه نمایند.

ادامه مطلب

  چگونه کش مرورگر خود را پاک کنیم ؟

اگر تغییراتی در سایت خود اعمال کرده اید و پس از لود شدن سایت در مرورگر آنها را مشاهده نمیکنید ، ممکن است نیاز به پاک کردن کش مرورگر و لود مجدد سایت داشته باشید.این مقاله به شما کمک خواهد کرد که چطور باید کش مرورگر خود را خالی کرد.قبل از پاک کردن کش ، ابتدا سعی کنید صفحه سایت را به صورت اجباری ریلود نمائید برای این کار کافیست در مرورگر خود کلیدهای ز...

ادامه مطلب